fbpx

טמפלט דף נחיתה

השקעה לרצים למרחקים ארוכים

טמפלט דף נחיתה

השקעה לרצים למרחקים ארוכים

רובנו נדרשים בשלב כזה או אחר בקידום מוצר חדש, סדנא , או קמפיין לשירות ספציפי שאנו מספקים. לשם כך נוצרו עמודי נחיתה ברשת, שתפקידם לחשוף בצורה ממוקדת את שנרצה לשווק ללקוחות חדשים וקיימים.

עמוד נחיתה מספק את התוצאות הרצויות כמשפך שיווקי אך הוא תלוי בלא מעט משתנים להצלחתו. בין אם מדובר באסטרטגיה השיווקית שלו, יכולת החשיפה שלו לקהל היעד, ומיותר לציין עד כמה חשוב מאוד ברכיב הזה נושא הנראות העיצובית.

האפשרות ליצור עמוד נחיתה היום נגישה מבעבר: ישנן פלטפורמות – חלקן חינמיות – המספקות את הביקוש – מה שלא מבטיח ויזואליות מהוקצעת או אפקטיבית. הסיבות לכך טמונות בעובדה שפלטפורמות אלו מספקות תשתית מאוד בסיסית ברמה העיצובית, במיוחד עם בעל העסק בונה את העמוד לבדו ללא ידע מקצועי בנושא.

טכנית עסקים בעלי אתר אינטרנט קיים, בונים עמודי נחיתה על תשתית האתר עצמו, ושוב, זה לא מבטיח את העצמתו המקסימלית של המוצר או את הצלחת הקמפיין,  אם הם לא נעזרו באיש מקצוע בקיא בתחום – הן בבניה והן בעיצוב הדף.

בעל עסק שפונה למעצב מבקש ליצור עמוד נחיתה, שהינו ממוקד לתהליך או מוצר מסוים, אך ברגע שעמוד הנחיתה מסיים את תפקידו כרכיב שיווקי בשרשרת ה"משפך" ,בדרך כלל הוא נותר מיותם למרות ההשקעה הכלכלית, או שהבעלים משנה תכנים, וממחזר אותו למוצר או שירות אחר.

זהו צעד שאיני ממליצה לעשות ברמה השיווקית. הסיבה הפשוטה לכך היא שנראות הדף הינה חלק מהותי מאוד בתרומתה להעצמת המוצר, וכל מוצר מכוון מטרה ונדרש לתוצאות אחרות – ועל כן נדרשת חשיבה מעמיקה ביצירת עמודים שונים בעבור מוצרים שונים – אפילו בתוך בית עסק אחד.

אז איך למרות זאת ניתן ליצור דף נחיתה שישרת אותנו באופן גורף ללא כל שיוך לתכלית מסוימת?

בקיום של שני האלמנטים הבאים:

  1. שפה גרפית מובהקת שנוצרת על ידי המעצב, ונתמכת מיתוגית בצורה אחידה וברורה.
  2. מיפוי הצרכים של העסק ברמה הפרקטית – ויצירת מודל עיצובי וטכני שישרת מס' רב של שימושים לעמוד הנחיתה, דרך בניית אסטרטגיה מובנת מראש.

יצירת טמפלט לעמוד נחיתה מאפשרת ללקוח העסקי שימוש חוזר בנכס הדיגיטלי שלו.

מעבר לתהליך החשיבה הויזואלית הנדרש שבבניית טמפלט לעמוד נחיתה, ההבדל בינו לבין עמוד נחיתה רגיל ניכר במחירו בגלל היותו נכס דיגיטלי לשימוש רב פעמי – ומייקר את עלותו.

ועדיין, כשנחשב את ההשקעה הכספית לטווח ארוך – היא בהחלט משתלמת מאוד כלכלית בעבור הלקוח, ולצערי, הרבה בעלי עסקים אינם מודעים לקיומו של המוצר הנהדר הזה.

יצירת טמפלט כזה כרוכה ללא ספק בפניה למעצב גרפי מקצועי, ויצירת תהליך עבודה משותף בעבור יצירתו, ואני ממליצה על כך בחום.

טיפ באהבה:

צרו לעצמכם טמפלטים קבועים בעסק לפי קטגוריות: מוצרים, שירותים וכו…ומתגו אותם בהתאם בשינויים קלים.

זה יקל עליכם משמעותית בהתעסקות של הזנת התוכן או בנראות של דף הנחיתה.

רוצים לשמוע עוד? צרו קשר דרך האתר, נקבע פגישה, וניצור עבורכם דף נחיתה מקצועי ואפקטיבי!

מעוניינים שניצור אתכם קשר ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.